divendres, 20 de novembre del 2009

Resum Blocosfera

El nostre grup, la Alexandra Calero, Laura Rovira, Nerea Fulgencio, Júlia Ginita i jo, hem escollit el tema del JOC.

La veritat, és que ha estat un exercici que ens ha costat una mica entendre i dur a la pràctica. Amb el temps hem vist que era menys complicat del que nosaltres ens pensàvem, o senzillament vam voler fer-ho complicat.

Al principi, nosaltres vàrem crear un nou bloc conjunt " Recopilació de jocs infantils" (bloc, que un cop entès que no anàvem per bon camí per la pràctica que se'ns demanava: Blocosfera, HE ELIMINAT), on cada una de nosaltres feia una entrada, fent una aportació sobre el tema del Joc, amb enllaços d'altres pàgines web, d'on havíem tret la informació. Més endavant, ens vam donar compte que allò no era una blocosfera, és a dir, no havia una conexió entre blocs, simplement enllaços d'altres pàgines web.
És per això, que al final vam decidir eliminar el bloc "Recopilació de jocs infantils" per no confondre la pràctica, i vam decidir començar de nou:
Vaig fer una primera entrada sobre el joc i la seva importància per aprendre junt amb un vídeo del youtube que ho reflecteix.
Un altre dia la Nerea em va fer un comentari sobre lo interessant que li semblava deixant-me un enllaç en el seu bloc sobre el joc on-line; d'aquesta manera, el tema del joc anava agafant forma i s'anava ampliant. A continuació vaig comentar-li a la Júlia l'entrada de la Nerea del joc on-line perquè, visitant el seu bloc, vaig veure que tenia un vídeo sobre "Les aportacions de les TIC" i em va semblar que li podia interessar ampliar-ho amb el joc on-line. Després ella em va respondre donant-me les gràcies i que li havia servit de molt.
Un altre dia, la Laura Rovira, va fer una entrada amb un vídeo en el bloc (que prèviament havíem creat) sobre "la cesta de los tesoros", on li vaig comentar la satisfacció que els nens mostràven i lo interessant que sembla per aquests al tenir al seu abast tot un món per descobrir; oferint-li també la possibilitat d'entrar al meu bloc per si volia conèixer la importància del joc en l'edat infantil.

D'aquesta manera doncs, m'he donat compte, ( més val tard que mai ), que a partir de comentaris i enllaços entre blocs, va quedant tota una seqüència conectada de la qual tothom en treu un benefici a base de fer un benefici als altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada