dissabte, 7 de novembre del 2009

Google Docs






La pràctica que vam realitzar a classe es dividia en tres parts, i el tema en que el nostre grup (l'Ana Porcar, Laura Rovira, Nerea Fulgencio i Marta Riera)tractava de posar-se d'acord a través del Google Doc, era: una excursió a Aínsa.

  1. Crear i compartir un document de text: l'Ana ens convida a totes a una excursió a Aínsa, a través del google docs en una arxiu en format de document. A través del correu Gmail, rebem la seva invitació, on totes responem simultàniament la seva proposta afegint en el mateix document el que portarem cadascuna fins a configurar una llista. Desem i tanquem. Amb F5 anem actualitzant la informació que anem escribint.
Excursió a la comarca Sobrarbe: Aínsa (Document)

2. Crear una presentació, compartir-la i emprar-la com una eina de comunicació.
A continuació, obrim un fitxer nou amb forma de presentació (en Power Point), per comunicar-nos sobre el mateix tema de l'excursió. Cada una de nosaltres fa una diapositiva on podem anar interectuant alhora. Després de la creació,visualitzem la presentació alhora, cadascuna des de el seu ordinador, i inclús podem dialogar a través d'un xat.

Excursió a la comarca Sobrarbe: Aínsa ( Presentació)

3. Crear un full de càlcul i un formulari.
Obrim un nou fitxer en format de formulari. En ell creem tres preguntes a formular al grup, escollint el format de la resposta (ex. resposta múltiple, descriptiva, si o no, etc.). Un cop fet el formulari, la Laura ens l'envia per mail, i totes tres responem.

Formulari

Un cop la Laura rep el formulari respós per les tres, aquesta visualtza les respostes en un full de càlcul (que es realitza automàticament al seleccionar l'opció).

Full de càlcul



La veritat, és que la pràctica em va semblar molt interessant. Fàcil i senzilla d'entendre i aplicar. I sobretot molt útil, per fer una posada en comú i/o treballar simultàniament entre un grup.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada