Hem començat el seminari, comentant les qualitats d'un bon i mal mestre a través de l'experiència de cada un de nosaltres. Realment tots hem coincidit en algunes de les qualitats que ha de reunir un bon mestre, com ara ser: proper als alumnes i ajustar-se a les seves necessitats, empàtic, comprensiu, pacient, motivador i, un bon coneixador de la matèria. A partir, de l'oposició d'aquestes qualitats obtindríem les que reuneix un mal mestre.
(Imatge Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, per l'AVUI +, de Miguel Anglarill).
A continuació, també, es va comentar la notícia: "Els guardonats dels Premis Catalunya d'Educació d'enguany", ja que un dels premis per haver contribuït a construir " una escola de qualitat al servei de la societat catalana i que s'han distingit per la defensa dels seus valors" (Miquel Anglarill, de l' AVUI), ha estat l'escola de mestres Blanquerna.
(Imatge Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, per l'AVUI +, de Miguel Anglarill).
A continuació, també, es va comentar la notícia: "Els guardonats dels Premis Catalunya d'Educació d'enguany", ja que un dels premis per haver contribuït a construir " una escola de qualitat al servei de la societat catalana i que s'han distingit per la defensa dels seus valors" (Miquel Anglarill, de l' AVUI), ha estat l'escola de mestres Blanquerna.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada