dijous, 8 d’octubre del 2009

Misteri

De sobte, un soroll d'un cop de porta em va interrompre els pensaments!!

-Qui hi ha???, Qui hi ha???- repetia algú.
Jo tot espantat per aquell to de veu fort i enfadat, vaig fugir corrents de dins la casa sense pensar-m'ho! vaig corre, corre i corre, fins endinsar-me en el bosc que envoltava la masia...


Misteri


Reflexió:
Em va fer molta gràcia poder participar en una història "virtual", inventada i creada per tots nosaltres. L'únic inconvenient que vaig trobar, i em va fer molta ràbia, va ser que en un moment que jo estava escribint la història, algú més ho estava fent, i al voler pulsar la opció de guardar el que havia escrit, com algú altre ja s'havia anticipat a continuar la història, no em va poder guardar la meva aportació (lógicament ja no tenia sentit), i vaig haver de començar de nou, un cop l'altre usuari havia acabat de guardar la seva part de la història.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada